Affiliate Partnerprogram Szabályzat
A BusinessUP Akadémia Affiliate Partnerprogram Szabályzat (továbbiakban Programszabályzat) szabályozza a BusinessUP Akadémia Partneri Szerződés hatálya alatt történő jutalékelszámolást, jutalékfizetést, és a program további részleteit.
1. A szerződés hatálya, módosítása és megszűnése
Jelen szerződés az APSZ elfogadását követően lép hatályba és határozatlan időre jön létre.
Jelen szerződést a Cég, bármikor felmondhatja, súlyos szerződésszegés eseteiben, illetve amennyiben a Partner marketing tevékenysége nem illik a Cég profiljába, vagy a képek és tartalmak nem az elvárt minőséget biztosítják. A szerződésbontás következménye, hogy a Partner, a Cég termékeit, szolgáltatásait, logóját, bannereit, leírásait a továbbiakban nem terjesztheti, hirdetheti.
A szerződés megszűnése után teljesült értékesítési ügyletekből, a Partner jutalékra a továbbiakban nem jogosult.
2. Jutalék és elszámolható költségek
A Partner a jelen szerződés alapján létrejövő ügyletek után, a nettó árbevételből 20%-os jutalékra jogosult. A Partner nem jogosult a jutalékon túl, egyéb költségek tovább hárítására a Cég felé.
A 2012. évi CXLVII. törvény, 2021. januártól érvényes változásai értelmében, a KATA adózási forma esetébe, amennyiben a jutalék eléri a 3 000 000 Ft/év összeget, a felmerülő plusz adó terhével csökkentett összeg kerül kifizetésre.
3. Elszámolási és fizetési feltételek
A Cég, egy interneten keresztül elérhető felületen, (partnerfiók) folyamatos hozzáférést biztosít a Partner részére, az alábbi információkhoz:
- jelen szerződés szerinti együttműködés alapján létrejött értékesítési tranzakciók mennyiségéről és értékéről.
A Cég az értékesítések mérésére a Salesautopilot marketing szoftvert használja. A Cég 3 havonta készít elszámolást az értékesítési jutalékokról. Mivel korábban a marketing szoftverben az értékesítési jutalék mérése pontatlan volt, a Cég a szoftverben egy előre meghatározott szűrésrend alapján ellenőrzi a jutalék számokat, és ezt egy külön táblázatban vezeti, majd írásban értesíti a Partnert a jutalék mértékéről.
A Partner, a Cég által kiküldött tájékoztató levél alapján, a jutalék összegéről számlát állít ki a Cég felé. Amennyiben az adott időszak jutalék összege a 10.000 Ft-ot nem haladja meg, a Cég az adott időszakra vonatkozó számla kiegyenlítését, későbbi időszakok számláinak kiegyenlítésével összevonhatja.
Amennyiben a Partner által benyújtott számla összege eléri a 10.000 Ft-ot, a Cég annak beérkezésétől számított 15 munkanapon belül átutalással megfizeti a feltüntetett összeget a Partner bankszámlájára.
A Partnerprogramban történő részvétel feltétele az aktív BusinessUP Akadémia havi, vagy éves díj kifizetése.
Amennyiben a Partner lemondja az előfizetést, abban az esetben a lemondás utáni időszakra a Cég jutalékfizetési kötelezettsége megszűnik.
A Cég késedelmes fizetése esetén a Ptk. kapcsolódó rendelkezései az irányadóak.
4. A Partner és Cég kötelezettségei
A Partner köteles a jelen szerződés szerint meghatározott szolgáltatást a saját maga által biztosított eszközökkel, a mindenkori hatályos jogszabályok rendelkezéseit betartva teljesíteni.
A Partner köteles a tudomására jutott, a szerződés tárgyát, teljesítését érintő minden lényeges tényről vagy körülményről a Céget haladéktalanul tájékoztatni, a szerződés teljesítése érdekében a Céggel együttműködni.
A Partner köteles a rendelkezésére bocsátott kódokat és adatokat változtatás nélkül felhasználni és bizalmasan kezelni. A Partner, a Cég arculati elemeinek használatára kizárólag a szerződés szerinti együttműködés eredményes ellátásához kapcsolódóan és az ahhoz szükséges mértékben jogosult.
A Partner kötelezettséget vállal, hogy a Cég a jelen szerződésben meghatározott együttműködéssel érintett szolgáltatásai/weboldala szempontjából versenytársnak tekinthető szolgáltatások/weboldalak tekintetében, hasonló célú vagy jellegű megállapodást, illetve szolgáltatást csak a Cég előzetes írásbeli tájékoztatása mellett teljesít.
A Cég köteles a tudomására jutott, a szerződés tárgyát, teljesítését érintő minden lényeges tényről vagy körülményről a Partnert haladéktalanul tájékoztatni.
A Cég köteles a szerződés szerinti teljesítést a fizetési feltételek részben meghatározottak szerint teljesíteni.
5. Felelősség
Felek a jelen szerződés alapján rájuk háruló kötelezettségeik teljesítéséért a másik féllel szemben felelősséggel tartoznak.
A Cég nem felelős az általa az együttműködéssel kapcsolatos adminisztráció és a jutalékok nyilvántartására működtetett informatikai rendszer esetleges hibája, vagy a működéssel kapcsolatos, a Cégen kívül álló okból felmerülő bármilyen rendellenesség miatt. Amennyiben egy ilyen hiba, vagy rendellenesség ténye bizonyítást nyer, úgy Cég köteles a jutalékok nyilvántartásának hibáit korrigálni, az esetlegesen elmaradt jogos jutalékot a nyilvántartásban rögzíteni, valamint az esetlegesen jogosulatlanul a nyilvántartásba kerülő jutalékot a nyilvántartásból eltávolítani és ezen korrekciókat a következő elszámolásnál figyelembe venni. A Céget ezzel összefüggésben a Partner vagy bármely harmadik fél irányába további felelősség vagy kötelezettség nem terheli.
6. Egyéb rendelkezések
A Felek kapcsolatot tartanak fenn egymással a szerződés során felmerült problémák jelzésére és megoldására, valamint kölcsönösen törekednek arra, hogy a felmerült teljesítési akadályokat ésszerű határidőn belül elhárítsák.
A Felek megállapodnak abban, hogy vitás kérdéseket megkísérlik kölcsönös egyeztetéssel, peren kívül rendezni.
A Felek a jelen szerződés teljesítésével összefüggésben a másik félről tudomásukra jutott minden információt üzleti titokként kezelnek, kizárólag jelen szerződés teljesítéséhez használják fel, továbbá harmadik személyek számára semmilyen módon nem teszik hozzáférhetővé. E kötelezettség a szerződés megszűnése után is hatályban marad.
Jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv kapcsolódó rendelkezései irányadóak.